Monday 15 August 2011

HAPPY ♥ ! Aww , aww ;)

Heyya , assalamualaikumm semuaa readers :) . Sebelum na berbuka puasa nie baik aku citaa sat dluu . Hihik . Meluangkan masa , jgn buangkan masa yg ada . Haha :D Okay-2 . act , aku na cita psaii semalam .

Semalam pkoy 1 lbeyh , aku berSS dengan MAE , sebab rindu sora budak-2 dia , so kami hello-2 . ;) pnya dok mepek lha , happy la jugak , ada jugak dy mrajuk , ada jugak aku mrajuk . alalala , besa lha tuhh . Hehe . Last-2 baik jugak . :) Tyme ckp dgn dia tatao knp dan tiba-2 aku tnya dia ' knp skunk dia bruba ? ' ta mcm dlu tao ta . :( Then , dy ckp lain ke ? Bruba mcm mna ? Aku jwb , ' dlu dia TC sgt psaii owg , slalu mcj , ta reply call ap smua tuh , tp skunk , owg anta mcj ta reply , dan blablabla . Aku bebel kad diaa . haha ;) Sorry sayang ! Owg jujo knn . :]

Pastu , dy minta maaf ap semua tuh , aku punn okay lha . aku kna pham dia , dia kn na exam taon nie . So , kena lha pham situasi dia . :) Untuk masa depan dia jugak knn . Takan lha dia na melayan aku 24 jam knn . AGAK-2 derr ! ==" Haha . Pastu , yg aku happy sgt tuh sebab dy JANJI dengan aku dia akan buad kami mcm dlu blik lepas dia habis exam nty . Dia cakap , Okay , BIY JANJI BIY AKAN BUAD KITA MACAM DULU BALIK , kay ? Wahh ! terharu gylaaa ! :( Thanks sayang ! ILY :) Aku akan ingt janji nie smpai bila-2 lhaa . Hoho . Janji dia yg dlu pun aku ingt lagy , takan semalan na lupa pulak knn . Hahaha :p

Okay lha , setakat nie dlu cita akuu . Lenguh da aihh dok taip nie , lapaq pulak tuhh . Haih ! Stop dlu nohh . nty ada masa aku cita lagy tao . :) SELAMAT BERBUKA SELURUH UMAT ISLAM . :D Assalamaualaikumm :)

P/s ; Sayang HANG MAE ! :)