Friday 5 August 2011

Baru berjinak-jinak dengan blogging ;)


Assalamualaikumm readers ! ;)
Act , aku baru jeh na ber-BLOG-2 ny . Haha :p . Orang lain dah sampai abad mna tahh , yg aku ny errr ! tatao lha na tulis mcm mna knn . haiyaaa ! --'' . Eh , tuh pun aku buad jugak knn . Jangan byk ckp lha . =='' . Aku tatao na buad blog ny sebab tuh aku ta buad , ta rety na design ap kejadah tah , err ! MALAS btoyy . :3 Ny punn , ad orang swuh , ada orang tlg . Kalau ta , tadak lha blog ny knn . Haih . Na tao ta sapa yg tlg akuu tuh , yg baik haty tuh , na ke tidak ,na ke tidak , hihik :p . Mesty lha na knnn . Weee ~ Kejap-2 .

Haa , ny lhaa budak kecik yg aku ckp baik haty sgt tuhh . Hihik :D
Her name Asma Husna . Chumel ta ? MESTY lha . :)



Dahdah , stg byk-2 stg hampa curik pulak . Ny pun dy tatao aku amek pic dy . SORRY Asma :] . 
Okay , sekarang aku na bagi blog aku cantik mcm hampa semua . Nty ada msa aku update lagy okay ? Tnggu tao ! :D Assalamualaikummm . :)